ده‌ها تن از باشنده گان کابل امروز در پشتیبانی از تالبان راهپیمایی کردند.

ده ها تن که خود شان را پشتیبانان حاکمیت تالبانی می گویند در جاده های کابل، برای به رسمیت شناختن تالبان از سوی جامعه جهانی شعار سرمیدهند.

یکی دیگر از خواست های شان آزاد سازی پول های منجمد شده افغانستان است.

دیده می شود که راهپیمایی این مردان با تدابیر ویژه نظامی از سوی تالبان تامین امنیت میشود تا جای که برخی از تالبان با پای معلوم در اطراف این گروه به تامین امنیت پرداخته اند.


در این میان شماری از زنان در حالی که این راهپیمایی را ساخته شده از سوی تالبان می‌دانند، انتقاد دارند که چندین بار برای آزادی های شان دست به اعتراض زدند اما از سوی تالبان سرکوب شدند حتا زخم نیز برداشتند.

اما جامعه جهانی به رسمیت شناختن حکومت تالبان را مشروط به ایجاد حکومت همه شمول، تعهد تالبان بر قطع روابط شان با دیگر گروه های هراس افگن، تامین حقوق زنان و مردان و پاسداری از ارزش های بدست آمده دو دهه اخیر میدانند، مواردی که تالبان با آمدن شان به کابل خلاف این موارد عمل کرده اند‌ .


راهپیمایان از جامعه جهانی خواهان به رسمیت شناختن حکومت تالبان و آزاد سازی پول های منجمد شده افغانستان شدند. اما شماری دیگر از باشنده گان کابل به ویژه زنان این راهپیمایی را ساخته تالبان می‌دانند و می گویند که چندین بار برای حقوق شان اعتراض کردند اما از سوی تالبان سرکوب شدند.

    کامنت ها

کامنت خود را بنویسید

درباره ما

آدرس 2933 41k سرک
لندن, کانادا

شماره تماس
+1 (825) 973-2079
info@theexile.tv

اخبار نامه

تویت ها معروف